HET Reclamebureau gaat op in Maquina
Extra winst komt niet zomaar uit de lucht gevallen

Winst maken met het juiste product en de juiste communicatie is niet evident. Vanuit dit inzicht is een verkoop en marketing analyse en ondersteuning van uw dienst of product een must. Vanuit die analyse ontwikkelen we een strategie ondersteund met verregaande creatieve concepten die de troeven van uw merk, product reflecteren en zo uw communicatie perfect afstemmen op de noden van uw klant. Een verfijnde creatieve vormgeving van de offline of online communicatie versterkt nog meer de impact op de doelgroep. Koppel dit aan onze crossmedia all in service, en je geniet in totale vrijheid op elk moment van onze creatieve en technische diensten aan de prijs die u het best ligt!

Onze visie op communicatie heeft reeds 25 jaar het verschil gemaakt voor onze klanten in diverse sectoren. Ons marketing plan richt zich op de content, de boodschap die u brengt. En past vervolgens de mediamiddelen toe die deze boodschap kracht bijzetten.
Winst optimaliseren doe je alleen door elk van de content niveau’s te activeren.

Ontdek de crossmedia marketing diensten

Crossmedia marketing advies
Verkoop en marketing analyse, resulteert in offline en online strategisch marketingplan.

Projectbegeleiding
Een crossmediaal communicatieproject vergt gestructureerde coaching en begeleiding.

Marketing stappenplan
4 stappen vormen het marketing krachtvoermodel: een krachtige analyse, een uitgepuurde strategie, een uitgelezen tactiek en een sterke implementatie.

Communicatie concepten
Creatieve concepten met een verhaal, die uw content sterk vertalen naar de potentiële klant toe.

Direct marketing
Gerichte gepersonaliseerde marketing campagne, ondersteund door zowel online als offline mediamiddelen.

Online marketing
Online mediacampagnes worden ontwikkeld, die vervolgens hun uitwerking kennen via websites e-mailings en sociale media ondersteund door SEO, Google analytics en Google Adwords.

Handelaarsplatform en citymarketing
Project coaching rond cross-selling onder handelaars binnen citymarketing.
Offline en online communicatie middelen ontwikkelen, op het niveau van retailclusters en shoppingcentra. Communicatie marketing diensten gerelateerd aan centrummanagement